חיפוש באתר

שאלות ותשובות לגבי התנהלות המתנ"ס בקורונה

 

1. איך אתם יודעים מהן הנחיות תו סגול לכל אחת מן הפעילויות בכל רגע נתון?

אנו מתעדכנים ישירות ממשרד הבריאות בכל פעם שיוצא עדכון בהנחיות התו הסגול. בנוסף, החברה למתנ"סים מוציאה הנחיות מפורטות המבוססות על הנחיות משרד הבריאות ומותאמות לפעילות מתנ"סים.

 

2. איזו היערכות מיוחדת נעשית בחוגים לאור הקורונה?

הגברנו את כל נושא החיטוי והניקיון בכל המבנים בהם אנחנו משתמשים. המדריכים והמאמנים מקפידים עם הילדים על חיטוי הידיים ועל שמירת מרחק ועטיית מסכות, ככל הנדרש על פי אופי החוג.

 

3. מה קורה עם החוג מבוטל עקב סגר?

המתנ"ס מחוייב ל32 מפגשים שנתיים בחוג שבועי, ו64 מפגשים שנתיים בחוג דו שבועי. במידה ונראה, כי לא ניתן יהיה לעמוד במספר המפגשים השנתי, ולא ניתן יהיה להחזיר מפגשים במועד מאוחר יותר, תהיו זכאים להחזר כספי עבור התקופה בה לא פעל החוג.

 

4. מה קורה עם המדריך חולה חלילה או נכנס לבידוד והחוג מתבטל לתקופה מסויימת?

בראש ובראשונה נעשה כל מאמץ למצוא מחליף למדריך. במידה ולא נמצא, ולא נעמוד בכמות המפגשים השנתיים אליהם התחייבנו, תהיו זכאים להחזר כספי עבור התקופה בה לא פעל החוג.

 

5. מה קורה אם הילד/המשתתף חולה חלילה או נכנס לבידוד ואינו יכול להשתתף בחוג?

במקרה כזה, יש להודיע על כך בכתב למתנ"ס, בצירוף אישור רפואי. כל בקשה תישקל באופן פרטני, ובמידה והבקשה תאושר, יבוצע ההחזר מיום קבלת הבקשה במתנ"ס.

 

6. מה קורה עם עקב מקרה של חולה מאומת בחוג, כל ילדי החוג נכנסים לבידוד והחוג מתבטל לתקופה מסויימת?

במידה ולא נעמוד בכמות המפגשים השנתיים אליהם התחייבנו, ולא נוכל להחזיר מפגשים במועד מאוחר יותר, תהיו זכאים להחזר כספי עבור התקופה בה לא פעל החוג. 

7. מה קורה בחוגי בית ספר עם הגילאים הגדולים כאשר כל בית ספר מסיים את הלימודים ב12:45?

שעות החוגים יותאמו לשעות בית הספר. גם בית ספר מנסה כרגע להאריך את השעות לגדולים בימים האלה, עם קרב או באמצעים אחרים, וגם המתנ"ס מחפש פתרונות כדי שהילדים יוכלו לחכות באופן מושגח. בכל מקרה סבב ראשון יהיה מיד בתום בית הספר, והסבב השני 45 דקות אחר כך

 

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות